نگاه من به تو
 
درباره وبلاگ


امیدواریم با ما همسفر شده باشی و در زیر و روی طبیعت با شاخه های خوشبختی رو به رو شده باشی به دیگر وب سایت های ما هم سر بزنی ممنون میشویم ! سایت قدیم و جدید جذاب و دیدنی: club021.lxb.ir سایت پر بیننده و قوی دیگر ما: boorjerap.lxb.ir ما الان با سابقه سه سال با انواع سایت هایمان در خدمت شما هستیم! بکس برج میلاد آرزو موفقیت برای تو دوست عزیز:-D
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 6155
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نامه های عاشقانه قدیمی,اس ام اس های عاشقانه,طنز نامه
عجله کن دیگه....!داریم راه میوفتیم...!




نگاه من به تو یه حالتی تو بدترین شرایط در مقابل نگه داشتن علایق جنسیم در برابر آنجلینا جولی می مونه نگاه من به تو قشنگ ترین لحظه در قاب عکس می مونه نگاه من به تو کوتاه ترین وقت ریش زدن تو حموم می مونه نگاه من به تو معجزه هیولا به انسان می مونه نگاه من به تو مثه قطره ای رو آب دریا می مونه نگاه تو به من چی?

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب:, :: ::  نويسنده : بکس 21برج میلاد